Betaalt u nog te veel? Doe de postcodecheck!

14 februari 2017, door Tessa Spauwen

Verbetering klantenservice nieuwe speerpunt van Online_nl



Online.nl internet, tv en bellen abonnementenNu Online.nl de verhuizing naar het stabiele en toekomstvaste netwerk van KPN heeft afgerond, is het de hoogste tijd voor de volgende verbeterslag; de verbetering van de kwaliteit en bereikbaarheid van de Online.nl klantenservice.

 

Voor deze optimalisatie heeft het bedrijf een ambitieuze roadmap opgesteld. Een van de eerste speerpunten hierbij is het vergroten van de bereikbaarheid van de klantenservice. Vanaf 14 februari is hiervoor reeds het gesprekstarief voor het bellen naar de Online.nl klantenservice reeds afgeschaft. Gedachte hierachter is dat het bedrijf niet wil dat consumenten met vragen of problemen extra moeten betalen om deze kenbaar te maken.

Tegelijkertijd wordt er een slag gemaakt met de webcare van het bedrijf.

Het op niveau brengen van haar klantenservice lijkt een logische volgende stap voor Online.nl gezien de vele (online) klachten hier ook over. De kwaliteit deed afbreuk aan het product van Online.nl getuige ook ons blog van de beste Provider van 2016.

Lees verder

Meer nieuws...

Hogere snelheden over glasvezel-, kabel- en DSL-netwerken

 
1Gbps glasvezel internet
Met het in gebruik nemen van de PON-techniek (van Nokia) op het netwerk van KPN NetwerkNL komen er vanaf eind dit jaar internetsnelheden van 1Gbps down en up besch…

Glasvezel voor Landelijk Amsterdam-Noord

40% Van de huishoudens in het Landelijk gebied Amsterdam-Noord heeft zich reeds ingeschreven voor het nieuw aan te leggen glasvezelnetwerk in dit gebied.
Hiermee is de minimale grens van aanmeldin…

Aanleg glasvezel vlakt af

De groei van de verschillende glasvezelnetwerken is het afgelopen jaar verder afgenomen.
Uit onderzoek en de prognose van Telecompaper valt op te maken dat er ook de komende jaren geen sterke groe…

Verzadiging Breedbandmarkt?

In het eerste kwartaal van 2017 is de groei op de breedbanmarkt vertraagd. De groei van het aantal aansluitingen op zowel het kabel-, DSL- en glasvezelnetwerk bleef achter, waardooor de totale gr…

Volg ons op social media